Povestea acestei companii a inceput din pasiunea existenta deja in familie pentru camioane si tot ceea ce implica activitatea de transport marfuri. Petrecand foarte mult timp in jurul camioanelor, si a masinilor de mare tonaj, am vazut oportunitatea de a deschide aceasta mica afacere, pentru a veni in sprijinul transportatorilor cu un service mobil.
Firma noastra se ocupa in special cu intretinerea si repararea masinilor de mare tonaj, prin deplasarea autoutilitarei noastre echipate corespunzator la client. Avantajul nostru este reprezentat de faptul ca ne putem deplasa exact la adresa unde este nevoie de noi, deoarece probabilitatea ca aceste masini sa cedeze pe traseu este foarte mare.
Aceasta idee suna promitator, avand in vedere numeroasele defectiuni care pot aparea la o masina de asemenea dimensiuni, care tot timpul este in miscare dintr-un punct A intr-un punct B, numai ca pentru a pune bazele unei astfel de afaceri este nevoie de o suma initiala consistenta pentru o afacere la inceput de drum. Utilarea unei astfel de furgonete pentru a detine strictul necesar in vederea efectuarii unei reparatii rapide la fata locului este destul de costisitoare.
Din fericire pentru noi am aflat de programul „START Antreprenorial – Masuri integrate de antreprenoriat in Regiunea de Sud-Est a Romaniei prin sustinerea intreprinderilor cu profil non-agricol” , care ne-a oferit finantarea de care aveam nevoie pentru ca ideea noastra sa se transforme intr-o afacere. Pasii pe care a trebuit sa ii parcurgem nu au fost usori, si a necesitat foarte mult timp alocat si implicare din partea echipei, dar in final am reusit sa pornim la drum si sa ne punem in practica ideile.
In acest moment firma are doi angajati, si incercam sa facem fata provocarilor care sunt din ce in ce mai multe, pe langa cele care apar in mod natural, unele pe care le-am luat in calcul, altele neprevazute, trebuie sa depasim si aceasta problema la nivel mondial si anume pandemia de coronavirus, care a afectat mediul de afaceri si bineinteles ca ne afecteaza si pe noi.
Interventie client, servisare semiremorca si inlocuire podea tego
Obiectivele firmei noastre erau indraznete, concrete si doream incheierea unor parteneriate cu cativa colaboratori strategici precum KLG, DB Schenker, care ne puteau furniza aproximativ 80% din clientii pe care ii setasem initial ca si target, la inceperea desfasurarii activitatii.
In momentul de fata incercam sa ne cream o baza de date cu clienti, pe care sa ii servim cu pormptitudine in momentul in care au nevoie de noi, oferindu-le servicii de calitate si incercand sa fim cat mai rapizi pentru a reusi sa ii fidelizam si sa ii castigam de partea noastra. Colaboram momentan cu cateva companii care detin in total un numar de aproximativ 50 de camioane.
Cum am amintit mai sus aceasta criza sanitara a afectat pe toata lumea, iar partenerii cu care reusisem sa stabilim colaborari, au trecut prin momente dificile si aceste parteneriate au fost amanate.
Amanarea acestor colaborari putem spune ca este un prim obstacol in evolutia noastra, si in desfasurarea activitatii asa cum o planuisem pentru anul 2020, dar cu toate acestea am reusit sa trecem peste prima parte a acestei pandemii, am invatat ceva din aceasta experienta si incercam sa ne adaptam pietei, sa cautam solutii si sa supravietuim pana cand totul va revenii la normal.