Firma S.C. RUBIC PROJECT SRL

  1. INFORMATII PRINVIND SOCIETATEA
Denumirea societățiiS.C. RUBIC PROJECT SRL
Domeniu de activitatePrincipala activitate a societății este reprezentată de proiectarea  construcțiilor civile industriale și Agricole.
Cod CAENActivitatea principala este CAEN:7112
Cod Fiscal40275310
Număr înregistrare la Registrul ComerțuluiJ13/3594/2018
Sediu socialStrada Jiului, nr.3, etaj1, cam. 8, mun. Constanța, jud. Constanța
E-mailrubicproject19@gmail.com
Pagina WebRubicproject.ro
Numele persoanei de legăturăIng. Naum Cosmin Marius
  1. SCURT ISTORIC AL SOCIETĂȚII

                Compania a fost înființată la sfârșitul anului 2018 ca urmare a câștigării concursului de planuri de afaceri în cadrul proiectului “START Antreprenorial – Măsuri integrate de antreprenoriat în regiunea Sud Est a României prin susținerea întreprinderilor cu profin non-agricol” – Cod SMIS 104450.

Din planul de afaceri s-a avut în vedere crearea a 3 noi locuri de muncă, funcții ce au fost ocupate de personal calificat și cu experiență în domeniu.

Prin intermediul proiectului s-au achiziționat echipamente de ultimă generație, tehnologia înglobată de acestea creând premizele unei productivități a muncii ridicate.

Va voi prezenta in cateva poze echipamentele si articolele de birotica achizitionate:

1.Articole de birotica                                                                                                      2. Monitoare Benq

  • Amenajarea Spatiului
  • Multifunctionala, dozator
  1. OBIECTIVE

Obiectivele specifice pe termen scurt:

  • creșterea anuală a cifrei de afaceri prin furnizarea în mod continuu de servicii de inginerie și consultanță tehnică;
  • satisfacerea cerințelor personalului angajat prin asigurarea resurselor necesare pentru desfășurarea activităților (echipamente, microclimat), a unor facilități de formare continuă în plan profesional, de motivare și implicare în activitatea firmei;
  • creșterea gradului de utilizare a unor echipamente noi și cu un grad înalt de tehnologie din domeniul ingineriei;
  • asigurarea funcționării profitabile pe termen lung a societății – îmbunătățirea și diversificarea serviciilor va conduce la încasări mai mari, iar ulterior angajarea de nou personal;
  • sporirea eficienței angajaților printr-o mai bună utilizare a fondului de timp pe salariat și prin specializarea acestora ;
  •  fidelizarea clienților;
  • oferirea unor servicii vizibil îmbunătățite va atrage clienți noi, iar cei existenți își vor menține alegerea facută;
  • atragerea de fonduri europene.
  1. EVOLUȚIA COMPANIEI

Reamintim că firma RUBIC PROJECT SRL a pornit la drum în vara anului 2019 cu o echipă de 3 ingineri constructori, principalele activități ale acestora fiind proiectarea structurilor civile industriale și agricole și consultanță tehnică în domeniul construcțiilor. Astăzi, din companie fac parte 5 ingineri proiectanți, echipa mărindu-se considerabil. Totodată obiectivele de creștere și dezvoltare s-au materializat după 12 luni, depășind chiar previziunile.

Primul an de antreprenoriat a însemnat o sumă de experiențe pe cât de dificile pe atât de frumoase. Firma a reușit să intre pe piața construcțiilor semnând contracte de proiectare cu investitori atât locali cât și străini.

După primul an de activitate pot spune că întotdeauna este loc de mai bine. În opinia mea, recompensa primului an de activitate a fost echipa. Pot spune că sunt mândru de echipa care s-a format, cu ingineri tineri și pasionați de ceea ce fac, doritori să obțină cele mai bune rezultate în proiectele în care sunt implicați, extrem de nerăbdători să crească și să se dezvolte profesional.

În anul 2020, ca urmare a publicității făcute conform planului de afaceri, a clienților mulțumiți și a colaborărilor puternice și serioase cu diverse firme de arhitectură,  firma a semnat în jur de 50 de contracte de proiectare.

Pe perioada stării de urgență am reușit  să ne organizăm, astfel încât să evităm întâlnirile cu clienții sau colaboratorii noștri. Pot spune că, spre deosebire de alte domenii am avut un avantaj și anume faptul că activitatea noastră nu a fost întreruptă, reușind cu toții să lucrăm de acasă.

În scurta perioadă de activitate firma a fost angrenată în diverse proiecte finanțate cu fonduri europene dintre care putem menționa:

  1.  “MODERNIZARE SI EXTINDERE TEATRUL DE VARA SI REABILITARE TROTUARE DIN ZONA ADIACENTA IN ORAS TECHIRGHIOL, JUD. CONSTANTA”
  •  “CONSTRUIRE HOTEL S+P+3E, EFORIE NORD”
  • “MODERNIZARE, RECOMPARTIMENTARE, EXTINDERE SI SCHIMBARE DE DESTINATIE (DIN UNITATE DE ALIMENTATIE PUBLICA IN UNITATE DE CAZARE – HOTEL SI ALIMENTATIE PUBILICA) – PALATUL MOVILA”
  • „CONSTRUIRE CENTRU DE INTRETINERE SI RECUPERARE A SANATATII COMPLEX EXCELSIOR SEA&SPA, EFORIE SUD”
  • „CONSTRUIRE HOTEL D+P+3E ȘI AMENAJĂRI EXTERIOARE (TEREN), EFORIE NORD”
  • „CONSTRUIRE HOTEL S+P+3E, AMENAJĂRI EXTERIOARE ȘI ÎMPREJMUIRE TEREN, EFORIE NORD”
  • ”ÎMBUNĂTĂȚIREA MEDIULUI URBAN PRIN TRANSFORMAREA UNUI TEREN NEUTILIZAT ÎN GRADINĂ PUBLICĂ ÎN ORAȘ TECHIRGHIOL, JUD. CONSTANȚA”
  • „CONSTRUIRE SI DOTARE UNITATE DE CAZARE, MASA SI AGREMENT CU SPECIFIC PESCARESC – PARTER –  MAHMUDIA, JUDETUL TULCEA”
  • “CONSTRUIRE SI DOTARE UNITATE DE CAZARE, MASA SI AGREMENT CU SPECIFIC PESCARESC – SAT VISINA, COMUNA JURILOVCA”
  • OBSTACOLE

Fiind la început de drum, am întâmpinat o serie de probleme în integrarea firmei pe piața construcțiilor, dar care într-o scurtă perioadă au fost rezolvate: 

  • Lipsa de imagine a firmei
  • Concurență foarte mare în cadrul firmelor de proiectare
  • Cadrul legislativ incomplet
  • Birocrația mare în procesul de avizare
  • Reticiența clienților mari față de firmele mici
  • Concurență neloială

Criza medicală ne-a luat prin surprindere, dar activitatea companiei nu a avut de suferit, nu a fost întreruptă, a fost mai degrabă un exercițiu de adaptare rapidă și de reconfigurare a modului de lucru. Chiar dacă specialiștii în economie  prevăd o scădere economică, eu personal cred că firma va avea de  proiecte în desfășurare în continuare, deoarece România este o țară în dezvoltare, plus că se va dori redresarea economiei prin investiții masive în proiecte de infrastructură.

  • CONCLUZII

În încheiere, pot spune că prin intermediul acestui proiect am reușit să achiziționez echipamentele și licențele necesare pentru a-mi putea desfășura activitatea în domeniul proiectării construcțiilor civile industriale și agricole. Inginerul proiectant de structuri se confruntă tot mai des cu sarcina  de a concepe structuri care să satisfacă cerințelor impuse de acțiunile seismice. De-a lungul timpului România a fost afectată de cutremure devastatoare soldate cu mii de victime și cu aproximativ 35000 locuințe prăbușite. Astfel, prin accesarea programului s-au achiziționat sisteme desktop, program de calcul, programe de desenat și alte licențe pentru a satisface cerințele normativelor în vigoare în ceea ce privește proiectarea construcțiilor.

Personal, consider că proiectele de genul START-UP sunt o rampă de lansare pentru cei care doresc să își realizeze ideile de afaceri.

Scroll to Top