Statutul juridic al firmei este cel de societate cu raspundere limitata (SRL), firma avand un capital social subscris si varsat de 200 RON. Numarul angajatilor care isi desfasoara in prezent activitatea in firma este de 2, dar acesta urmand sa creasca intr-un viitor apropiat datorita tendintei si totodata necesitatii de extindere a activitatii atat in planul diversificarii serviciilor cat si privind locatiile, respectiv punctele de lucru ale firmei.
In prezent societatea isi desfasoara activitatea in Municipiul Galati, jud. Galati intr-un spatiu inchiriat, in imediata apropiere a centrului orasului, acest lucru fiind un atu al firmei intrucat este stiut faptul ca pozitionarea este unul din aspectele cheie in succesul unei afaceri.
Societatea a fost înfiintata cu scopul de a veni in întâmpinarea dorintelor si nevoilor clientilor intr-un mod cat mai profesional si mai placut cu putinta. Astfel echipa noastra încearca mereu sa inteleaga nevoile clientilor sai si sa priveasca situatia din punctul de vedere al acestora.
Serviciile prestate la o calitate superioara si preturile competitive sunt obiectivele propuse de catre firma.
SC NAUTIC STAR BOATS SRL a fost infiintata in anul 2018 din dorinta de a ajuta oamenii sa se deplaseze pe apa, oferindu-le servicii de transfer pe apa, dar si pentru a le arata bogatiile Deltei Dunarii prin realizarea excursiilor in mirifica delta salbatica. Ambarcatiunea se poate inchiria si pentru sesiuni de pescuit, exceptand perioadele de inghet.
Ambarcatiunea are o capacitate de 12 persoane si este dotata cu banchete cu spatar pentru un confort ridicat, cu o foarte buna stabilitate si siguranta. La imbarcare, fiecare persoana primeste o vesta de salvare. Este prevazuta cu o prelata de marş ce permite închiderea ambarcațiunii, dacă este frig sau plouă, ori se pot scoate pereţii laterali, iar ambarcațiunea va rămâne doar cu copertină, oferind protecție în condiţii de soare puternic. De asemenea, prelata se poate detașa în totalitate, ambarcațiunea rămânând total descoperită, perfect adaptată pentru excursii. Sistemul de incalzire Webasto ofera un confort sporit clientilor, in perioadele reci.
Principalul indicator pe care societatea l-a avut in vedere la stabilirea serviciilor pe care a decis sa le ofere a fost clientul. Studiile de piata avute la dispozitie au aratat ca printre lucrurile pe care publicul le asteapta sunt si urmatoarele:
- Preturi cat mai mici. De aceea oferim clientilor posibilitatea de a negocia preturile pentru serviciile oferite. Fiecare client este deosebit si de aceea noi am inteles ca la cerinte diferite trebuie oferite alternative diferite. Un client fericit aduce profit, pe cand unul nesatisfacut nu face decat sa aduca pierderi, de aceea angajatii nostri trateaza fiecare client in mod diferit pentru ca oamenii sunt diferiti.
- Redescoperirea tarii. Romanii au fost binecuvantati cu poate una dintre cele mai frumoase tari din lume si nimic nu poate fi mai incantator decat sa redescoperim impreuna locurile cele mai frumoase din tara, cum ar fi mirifica Delta Dunarii.
- Conditii deosebite. Sfarsitul mileniului ne face pe toti sa ne dorim un viitor mai bun. Conditiile pe care noi le putem oferi sunt foarte ridicate, putem satisface cele mai variate si mai exigente asteptari ale clientilor. Asiguram clientilor nostri serviciile unor companii care respecta cele mai inalte standarde.Totodata angajatii firmei noastre vor asigura asistenta dorita pentru alegerea variantei cea mai potrivita pentru vacanta turistilor.
- Bonusuri pentru fidelitate. Satisfacerea clientilor este un proces de lunga durata care presupune multa atentie si efort, iar pentru aceasta lucreaza intreaga echipa a companiei . „Cine pune astazi o samanta maine va culege un fir de orez” spune un intelept proverb japonez iar noi ne ocupam de fiecare client in parte, pentru ca odata revenit la noi sa beneficieze de reduceri si facilitati care sa-i demonstreze cat de importanta este fiecare persoana in parte.
Pubicul tinta al firmei NAUTIC STAR BOATS este alcatuit din doua categorii in primul rand din tineri de 16-23 de ani si in al doilea rand de persoane ce se incadreaza in categoria de varsta 35-45 de ani. Primii aleg excursiile lungi in care nu opteza pentru pachetul complet de servicii, preferand sa ramana mai mult in vacanta cu conditii nepretentioase. A doua categorie de varsta, persoanele care deja au copii mari prefera un plimbari de durata medie dar sunt clientii cei mai pretentiosi pentru ca ei prefera sa petreaca mai putin timp intr-un concediu, dar sa beneficieze de conditiile cele mai bune.
Politica firmei este aceea de a permanentiza legaturile cu clientii sai astfel incat acestea sa devina legaturi permanente cu niste „clienti fideli”. Acesta este cuvantul cheie al reusitei intregii afaceri, multumirea unui client astfel incat el sa revina la aceeasi companie si cu un nou client.
Dupa cum am aratat mai sus firma in cauza se distinge de concurenta sa prin serviciile oferite, serviciile gratuite, bonusurile pentru fidelitate, profesionalismul si competenta angajatilor.
Dupa cum am aratat, preturile firmei vor fi variabile in functie de serviciile oferite si se va tine cont ca mereu clientul sa fie multumit de raportul pret – calitate. Negocierea preturilor se va face direct cu reprezentantul firmei care va asigura clientului cea mai buna obtiune posibila.
Vanzarea serviciilor se va face fie prin inernet, fie direct de la sediul firmei.
OBIECTIVE PROPUSE
- Dublarea numarului de turisti
- Amortizarea investitiei
- Mediatizarea firmei
- Obtinerea unei cote de piata ridicata
- Analizarea activitatii
- Obtinerea de profit si reinvestirea lui